lunedì 26 marzo 2012

Pui cu curry - Pollo al curry

Più sotto la ricetta in italiano

E prima data cand gatesc pui cu curry.
Orez basmati am totdeauna in casa, pentru ca il prefer atat eu cat si sotul meu. La fel iaurtul grecesc il iau mereu, pentru ca se mai intampla sa fac ciorba si aici nu gasesc mereu smantana acida. 
In congelator aveam doua pulpe superioare de pui, le-am decongelat si am trecut la treaba.

Ingrediente:
2 pulpe superioare de pui
2 linguri de iaurt grecesc
100 de gr de ananas (daca nu va place gustul acid al ananasului, puteti inlocui cu mar sau chiar nu puneti deloc nici un fruct)
1 morcov
1 ceapa
curry 2 lingurite bune
sare
ulei extravirgin de masline
orez basmati 200 gr
unt

Am dezosat pulpele si am taiat bucatele carnea fara piele, am dat-o prin faina si am pus-o intr-o cratita cu 4 linguri de ulei ev.
Am lasat-o sa se perpeleasca bine pe toate partile, dupa care am adaugat morcovul dat la razatoarea mica si ceapa taiata marunt de tot.

Am amestecat si am lasat sa se imbine gusturile.Am adaugat 2 lingurite de curry, sare, un pahar de apa si am lasat pe foc timp de circa 15 minute, pana ce legumele au fost moi. Daca mai e nevoie, se mai adauga apa.
La final am adaugat ananasul taiat bucatele, cele 2 linguri de iaurt, am lasat sa dea un clocot si am stins focul.
Am fiert orezul basmati in apa cu sare. L-am scurs de apa si l-am amestecat cu unt (cat o nuca).
Am pus o parte din orez intr-o forma de silicon, am rasturnat pe farfurie (iese imediat) si am pus apoi de jur imprejur puiul cu curry.

Pofta buna!

ITALIANO

Cosa si può mangiare domenica sera senza pane? Senza pane, perchè non l'abbiamo preso e neanche ho pensato di farlo in tempi utili.
Avevo 2 sovracosce si pollo da scongelare, il riso basmati c'è l'ho sempre perché ci piace sia a me che a mio marito e lo yogurt greco che io adoro ha sempre un posto nel mio frigo.
Pollo al curry. Si. Non l'ho mai cucinato. Ma avevo una grande voglia di sapere che sapore ha.

Ingredienti:
2 sovracosce di pollo
2 cucchiai di yogurt greco denso
100 gr ananas (se non vi piace il gusto acido del ananas potete sostituirlo con 100 gr di mela, oppure niente frutta!)
1 carota
1 cipolla
2 cucchiaini di curry
sale
olio extra vergine di oliva
riso basmati 200 gr
burro

Disossare le sovracosce, buttare via la pelle e tagliare la carne a pezzetti.
Infarinare la carne, metterla in una casseruola con 4 cucchiai di olio evo e far cuocere a fuoco vivo, girandola da tutte le parti.
Aggiungere la carota grattugiata fine e la cipolla tagliata finemente.
Mescolare e lasciare insaporire.
Unire il curry, il sale, un bicchiere d'acqua e lasciare cuocere per un quarto d'ora. Aggiungere dell'acqua se c'è ancora bisogno.
Alla fine aggiungere l'ananas, lo yogurt, mescolare e spegnere il fuoco.

Mettere il riso basmati a bollire, scolare e mescolare con una noce di burro.
Prendete una forma di silicone monoporzione, riempitela con una parte del riso. Rovesciate il riso sul piatto e mettete intorno il pollo al curry.
Buon appetito!


2 commenti:

  1. Am facut si eu o singura data si ne-a placut,dar am uitat sa mai repet operatia :).Apetisant arata si e foarte bun!Bacioni!

    RispondiElimina
  2. Merci Flory :)!
    Si noua ne-a placut foarte mult si o sa-l repet cu siguranta. Vreau sa incerc cu mere data viitoare.
    Bacioni :)!

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...